12 Nisan 2013 Cuma

Yeni HTML Editörü

Herkese merhaba... :)
Sizin için yeni Blogger şablonu hazırlıyordum fakat girdiğim de HTML editörünün değişmiş olduğunu gördüm... Biraz karışmış. Not defteri, belgeleri hatırlatıyor yeni görünümü. Şimdilik anlayamaya çalışıyorum, evrim geçirmiş (= TT =) Değişimleri sevmeme rağmen bu pek hoşuma gitmedi. Ama alışacağız... =)

Neler değişti ya da geliştirildi?
Widget'a atla, şablonu biçimlendir ve şablonu önizle!

Şimdi her kod parçasını genişletmek için bir ok var. Widget'a atla olarak kolayca bir seçenek eklenmiş. Şablonu önizle deyince HTML kod kısmında görünüyor ve sonra tekrar düzenleme kısmına geri dönmemiz gerekiyor.
Widget şablonlarını varsayılana döndür dediğimiz de kodları sıfırlıyor.

Daha ayrıntılı olarak BLOGGER BUZZ 'dan öğrenebilirsiniz ama ingilizce...

1 yorum:

  1. Ben anlamıyorum zaten böyle işlerden , sizin derslerinizi falan uyguluyorum anca :)

    YanıtlaSil

Rainbow