8 Mayıs 2013 Çarşamba

Arama Kutucuğu

Tekrardan merhaba... :)
Arama kutusunu özelleştirdim. Ve bunu sizinle paylaşmak istedim. Google legosu olmadan görünecek.
Bunun gibi:
Gelelim yapmaya... İlk olarak HTML/Javascript ekle kısmına aşağıda ki kodu ekliyoruz:
<form action="/search" class="search" method="get">
<input class="searchbar" id="s" name="q" type="text" value="" />
<input class="searchbut" type="submit" value="" />
</form>
Daha sonra HTML Düzenle kısmından ]]></b:skin> kodunun hemen üzerine aşağıda ki kodu yapıştırıp kaydedin:

.search{
float: left; /* Sol veya sağa ayarlama. */
font-family: Tahoma, Tahoma; /* Yazı fontu */
}
.searchbar{
height: 20px;
width: 140px;
color: #FF82AB; /* Font rengi */
-moz-border-radius: 6px;-webkit-border-radius: 6px;-goog-ms-border-radius: 6px;background: #FFF; /* Yazma kısmı arkaplan rengi */
}
.searchbut{
background: url('http://i39.tinypic.com/25ezh8z.png'); /* Buton URL'si*/
width:30px;
height:30px;
border: 0;
padding:7px;
}
İşte bu kadar. :)

3 yorum:

  1. Ya ben hiç anlamıyorum ki .. Biri bana yardım edebilir mi ? çok güzel şeyler ama sadece 1 tane yapabildim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında her şey çok açık yazıyor... Ama neyi anlamadığını yazarsan sana daha kolay yardımcı olabilirim.

      Sil

Rainbow