23 Mayıs 2013 Perşembe

Rinmaru Oyunları

Merhaba okuyucularım...
Nasılsınız? Ben mükemmelim! Çünkü okul işleri çok karışık ve kötü durumdaydı benim, hiç istemediğim bir okula gidecektim falan. Ama her şey düzeldi, istediğim okul beni aldı falan bu yüzden çok mutluyum!
Neyse..
Şimdi size çok güzel bir 'Giyinme' konulu çok güzel bir site paylaşacağım. Çok yaratıcı bebekler var...


Sitemiz: Rinmaru Games
Kendiniz yaratıcılığınızı kullanarak mangalar oluşturabilirsiniz. Bilgisayarınıza giydirdiklerinizi, mangalarınızı indirebilirsiniz. Hatta üye olarak siteyede resimlerinizi kaydedebilirsiniz.
Site sahibinin kendine ait oyunla ilgili bir bloguda var. Aşağıda ki resmin üzerine tıklayarak bloguna gidebilirsiniz:
Ben bu oyundan bir kaç bebek png'si yaptım. İşte bir kaçı:
 Bu bir kart olarak kullanılabilir...





1 yorum:

  1. Köpekli olanı kullanacağım ve link belirtirim istersen

    YanıtlaSil

Rainbow